HEMEN MAGAZİN İZMİR'E ABONE OL!

İŞ DÜNYASI -- 5 Eylül 2019

Çamlaraltı Koleji, Eğitim Yolculuğunda 65 Yılı Geride Bıraktı

Magazinizmir
İzmir'in en köklü eğitim kurumlarından Özel Çamlaraltı Koleji'nin Genel Müdürü Gülçağ Gençer, 65 yıldır eğitim yolculuğunu başarıyla sürdürdüklerini ve geleceğe tam donanımlı bireyler yetiştirdiklerini söyledi.

Anaokulundan liseye kadar yıllardır binlerce öğrenciyi mezun ettiklerini kaydeden Gençer, temel hedeflerinin bilgi, beceri ve davranış kabiliyetleri gelişmiş, farkındalığı yüksek gençler yetiştirmek olduğunu dile getirdi.

Sorumluluklarının bilincinde ve alanında yetkin bir eğitimci kadrosuyla çalıştıklarını vurgulayan Gülçağ Gençer, geçtiğimiz eğitim öğretim yılında açılan fen lisesiyle birlikte başarı hedeflerine bir adım daha yaklaştıklarına dikkat çekti.

KARİYER HEDEFLERİ İÇİN YOL GÖSTERİYORUZ

Çalışmalarının temelinde gençlerin her anlamda donanımlı yetişmelerini sağlamak olduğunu belirten Gençer, öğrencilerin üniversiteye hazırlanma çabalarını hayata hazırlanmalarından ayrı tutmadıklarını ifade etti.

Akademik programlarını öğrencilerin seviyeleri ve bireysel ihtiyaçları doğrultusunda sürekli güncellediklerini hatırlatan Gülçağ Gençer, sözlerine şöyle devam etti: “İngilizce, Almanca ve İspanyolca olarak üç yabancı dille harmanlanmış, dolayısıyla farklı kültürleri tanıyan, dünya vatandaşı olmaya hazır gençler yetiştiriyoruz. 9 ve 10'uncu sınıfta başlayan kendini tanıma,

kariyer bilinci oluşturma çalışmalarını üniversite ve eğitim fuarı gezileri ve kariyer günleriyle sürdürüyoruz. 11 ve 12'nci sınıfta alanını belirlemiş öğrencilerle sınava hazırlık çalışmalarını yoğunlaştırıyoruz. Kariyer hedefleri için onlara yol gösteriyoruz. Deneme sınavları ve sonunda sürekli güncellenerek planlanan hafta içi hafta sonu etütlerle hedeflerine ulaşmalarına destek oluyoruz”

ULUSAL VE ULUSLARARASI BAŞARILAR

Öğrencilerin birçok yerel, ulusal ve uluslararası başarıya imza attığını da söyleyen Genel Müdür Gülçağ Gençer, bu nedenle farklı alanlarda kulüpler açtıklarını ve önemli projeler içinde kendilerini gösterme fırsatı da sunduklarının altını çizdi.

Genel Müdür Gülçağ Gençer, şunları söyledi: “Bilimsel alanda literatür takipleri yapıyor, yaşayarak öğrenme modeli laboratuvar ve atölye çalışmalarıyla öğrencilerimizin geleceklerine yön vermeye çalışıyoruz. Her yıl bir Türkçe tiyatro sergiliyoruz. Lego Robotics, DI turnuvalarına katılarak çocuklarımızın yaratıcılıklarını artırıyoruz. İhtiyaç sahipleri için kampanya ve kermeslerle sosyal sorumluluk projeleri gerçekleştiriyoruz. Öğrencilerimizin organize etikleri CAMUN konferansına Türkiye'nin pekçok ilinden katılım gerçekleşiyor. Yaz ve kış tatil dönemlerinde dil okulları ve spor kamplarıyla eğitim devam ediyor. Okul rehberlik birimimiz, öğrencilerimize olduğu kadar velilerimize de düzenledikleri seminerler ve atölye çalışmalarıyla destek oluyor. Çalışma programları hazırlayıp takiplerini gerçekleştirerek yakından danışmanlıklarını sürdürüyor. Her öğrencimizi kendine güvenen, farkındalığı yüksek, kendisiyle yarışan gençler olarak hayata hazırlamaya çalışıyoruz. Onları, ülkesini seven, cumhuriyet ve Atatürk ilkelerine bağlı gençler olarak üniversitelere uğurluyor; her birini gururla mezunlar listesine ekliyoruz”